Українська мова


14.03.2022р.

Тема. Повторення вивченого з теми "Іменник"

1. Перегляньте відео "Повторення про іменник"

Повторення про іменник

2. Виконайте завдання, які запропоновані на відео у робочому зошиті, зазначаючи:

14 березня

Класна робота

3. Пам'ятайте, що кожне завдання - це окрема вправа.

23.04.2021р.

Тема. Повторення вивченого.

1. Спишіть текст у робочий зошит прописними літерами за зразком:

23 квітня

Класна робота

Ліс


2. Підкресліть слова у тексті:
____________ (однією лінією - слова, які відповідають на питання: хто? що?)
 (хвилястою лінією - слова, що відповідають на питання: який? яка? яке? які?)

22.04.2021р.

Тема. Слова, шо відповідають на питання який? яка? яке? які?

1. Виконайте завдання на с.56 "Зошит для письма і розвитку мовлення":

- спишіть текст прописними літерами;

- дайте відповідь на питання: морозиво (яке?), записати у робочих рядках прописними літерами.

21.04.2021р.

Тема. Слова, що відповідають на питання який? яка? яке? які?

1. Перегляньте відеоурок з української мови "Слова, що відповідають на питання який? яка? яке?"


2. Виконайте завд.1,2,3 с.50-51 п. "Післябукварик" (пояснення до виконання завдань містяться у відеоуроці).
3. Виконайте завд.4 с.51 п."Післябукварик". Завдання виконуємо уробочому зошити за зразком:
21 квітня
Класна робота 
Вправа 4
У відеоуроці міститься пояснення до виконання завдання.


20.04.2021р.

Тема. Слова, які відповідають на питання хто? що?

1. Виконайте завдання тесту "Слова, які відповідають на питання хто?що?

Код доступу 4939253

19.04.2021р.

Тема. Пластик: плюси і мінуси

1. Перегляньте відео "Що справді трапляється з пластиком, що ти викидаєш"


2. Виконайте завдання "з книжечкою" с.49 "Зошит з навчання грамоти"
3. Прочитайте статтю "Пластик: плюси і мінуси" с.78 "Буквар".
4. Виконайте завд.1,2,3 с.49 "Зошит з навчання грамоти".


16.04.2021р.

Тема. Госсіні Сампе "На базар із татом"

1. Підготуйтесь до читання  тексту, виконавши завдання "з книжечкою" с.48 "Зошит з навчання грамоти".

2. Прочитайте оповідання Госсіні Сампе "На базар із татом" с.76 "Буквар".

3. Виконайте завд.1,2,3 с.48 "Зошит з навчання грамоти".

15.04.2021р.

Тема. Апостроф (закріплення)

1. Виконайте завдання тесту   "Апостроф"  

Код доступу 2235053

14.04.2021р.

Тема. Апостроф

1. Перегляньте відеоурок з української мови "Апостроф"


2. Прочитайте правило завд.1 с.34 п. "Післябукварик"
3. Виконайте завд.2,3,4,5,6 с.34-35 п.Післябукварик"


Зверніть увагу: 

у завд.5 потрібно ручкою поставити у словах апостроф. Якщо є слова, у яких апостроф не ставиться - їх з'єднуємо теж ручко. Потім олівцем підкреслити слова, що мають протилежне значення.


завд.6 - у кожному рядочку знайти зайве слово, підкреслити його олівцем і дібрати слово до схеми (олівцем провести лінію від слова до схеми).

13.04.2021р.

Тема. Букви "Я,Ю,Є,Ї" (закріплення)

1. Виконайте завдання у робочому зошиті. У зошиті потрібно зазначити:

13 квітня

Класна робота

Вправа 1

Вправа 2

Вправа 3 



12.04.2021р.

Тема. Букви "Я,Ю,Є,Ї"

1. Перегляньте відео "Букви я,ю,є,ї" (у відео містеться пояснення до виконання завдань).


2. Виконайте завд.1,2,3,4 с.30-31 п."Післябукварик"

09.04.2021р.

Тема. Списування з друкованого тексту.

1. Прочитайте текст


2. Спишіть текст прописними літерами.

08.04.2021р.

Тема. Про що розповідає обкладинка

1. Перегляньте відео "Історія книги"


2. Виконайте завд.3 с.21 п."Післябукварик". ( Для правильного виконання завдання потрібно уважно роздивитися обкладинки книжок на с.20 п."Післябукварик". Потім на с.20 біля кожної зображеної обкладинки написати літеру із с.21 завд.3 (позначити з якої книжки подані уривки).


3. Виконайте завд.1,2,3 с.43 "Зошит з навчання грамоти".

07.04.2021р.

Тема. Джулія Дональдсон "Равлик і кит"

1. Перегляньте відео "Аудіоказка з картинками "Равлик і кит"


2. Підготуйтесь до читання казки. Прочитайте слова у завданні з "книжечкою" с.44 "Зошит з навчання грамоти".
3. З'єднайте лінією слова, які римуються с.44 "Зошит з навчання грамоти".
4. Прочитайте казку "Равлик і кит" с.68 "Буквар".
5. Виконайте завд.1,2,3 с. 44 "Зошит з навчання грамоти"

 06.04.2021р.

Тема. Факт і думка

1. Прочитайте статтю підр. "Буквар" с.70

2. Виконайте завдання на с.44 "Зошит для письма і розвитку мовлення".

05.04.2021р.

Тема. Приголосні звуки

1. Перегляньте відео


2. Виконайте завд. 1,2,3 с. 18 посібник "Післябукварик"

Для батьків


02.04.2021р.

Тема. Перенос слів із рядка в рядок (закріплення)

1. Повторіть правила с.14 п. "Післябукварик"

2. Запишіть текст у робочих рядках с.59 "Зошит для письма і розвитку мовлення".

3. Поділіть виділені слова для переносу і запишіть у робочих рядках с.59 "Зошит для письма і розвитку мовлення".

01.04.2021р.

Тема. Перенос слів із рядка в рядок (повторення)

1. Повторіть правила с.14 п. "Післябукварик"

2. Запишіть текст у робочих рядках с.52 "Зошит для письма і розвитку мовлення".

3. Поділіть виділені слова для переносу і запишіть у робочих рядках с.52 "Зошит для письма і розвитку мовлення".

31.03.2021р.

Тема. Перенос слів із рядка в рядок.

1. Перегляньте відео "Перенос слів із рядка в рядок"


2. Виконайте завд.1,2,3,4,5 с.14-15 посіб. "Післябукварик". (У відео до уроку містяться пояснення до виконання кожного завдання).

30.03.2021р.

Тема. Голосні звуки. Склад. Наголос.

1. Перегляньте відео " Голосні звуки. Склад. Наголос".

2. Виконайте завд.1,2,3,4,5 с.10 посібник "Післябукварик"

3. Виконайте завдання тесту за посиланням http://join.naurok.ua/ код 4724546 до кінця уроку (11:45).

29.03.2021р.

Тема. "Історія яблука"

1. Прочитати текст "Історія яблука" с.16 посібник "Післябукварик".

2. Виконати завдання с.41 "Зошит з навчання грамоти"

3. Виконати завд.3 с.17 у посібнику "Післябукварик"

4. Виконати завдання тесту і надіслати https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSf3u9EOrjVTNRxEa0OoNJyhUzfMTTcSKh-s50mr2pTR-zA1bA/viewform?authuser=1


19.03.2021р.

Тема. Лідія Повх "Хто вміє читати"

1. Підготуватись до читання вірша. Виконати завдання "з книжечкою"  с.37 "Зошит з навчання грамоти".

2. Прочитати текст Л.Повх "Хто вміє читати" с.52 "Буквар".

3. Виконати завд.1,2,3,4 "Зошит з навчання грамоти".

18.03.2021р.

Тема. Астрід Ліндгрен "Діти з бешкетної вулиці"

1. Підготуйтесь до читання, переглянувши відео


2. Прочитайте слова. Завдання "з книжечкою" с.39 "Зошит з навчання грамоти"

3. Прочитайте текст у посібнику "Післябукварик" с.8-9

4. Виконайте завд.1,2,3,4 с.39 "Зошит з навчання грамоти"

17.03.2021р.

Тема. Наталка Поклад "Книжковечір"

1. Підготуватись до читання вірша. Виконати завдання "з книжечкою"  с.36 "Зошит з навчання грамоти"

2. Прочитати вірш Н.Поклад "Книжковечір" с.49 "Буквар".

3. Виконати завдання 1,2,3 с.36 "Зошит з навчання грамоти".

4. Виконати завд.3 с.5 у посібнику "Післябукварик"

16.03.2021р.

Тема. Списування з друкованого тексту.

Списати текст прописними літерами у робочий зошит.

Повітря

Повітря потрібно всім живим істотам, щоб дихати і жити. Вони дихають киснем, який є в повітрі, а видихають непотрібний вуглекислий газ. Крім того повітря використовують на хімічних заводах, у металургійній промисловості.

15.03.2021р.

Тема. Ознайомлення з українською абеткою.

1. Переглянути відео

2. Прочитати вірш "Абетка" с. 48 "Буквар".

3. Відповісти на запитання с.35 "Зошит з навчання грамоти".

17.11.2020р.

Тема. Списування.

Списати текст у робочий зошит



13.11.2020р.

Тема. Письмо великої букви Б (бе).

1. Виконати завдання 2 с.52 "Зошит для письма".

12.11.2020р.

Тема. Звуки [б] [б']. Букви Б,б (бе).

1. Переглянути відео

2. Прочитати с.74-75 "Буквар"
3. Виконати завдання 1-6 с.60-61 "Зошит з навчання грамоти"

Дякую! Успіхів!



11.11.2020р.

Тема. Велика літера у словах.

1. Повторення. У зошиті для письма с. 49 , обвести літери, які писати найважче (на вашу думку), повправляйтеся у написанні їх (перші три рядочки).

2. Переглянути відео

3. Виконати завдання на с. 49 у зошиті для письма: знайти помилки та виправити їх.
4. Виконати завдання в зошиті на с.49: виписати спочатку слова, де буква "зе" стоїть на початку слова, а потім - в середині.
5. Прочитати текст с. 72-73 "Буквар".
Дякую! Успіхів!


10.11.2020р.

Тема. Звуки [з] [з']. Букви З,з (зе) (продовження)

1. Виконати завдання 5-7 с.59 "Зошит з навчання грамоти".

2. Виконати завдання с.69 "Буквар":

- прочитати, вставляючи пропущені слова;

- закінчити речення;

- вивчити скоромовку.

3. Виконати завдання с. 48 "Зошит для письма":

- написати велику літеру "Зе" с.48 ";

- доповнити текст словами: зима, Зіна, узори, зірки.

Дякую! Успіхів!

09.11.220р.

Тема. Звуки [з] [з']. Букви З,з (зе).

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=hlkJmeoUh_I

2. Виконати завдання с.58 № 1-4 "Зошит з навчання грамоти"

06.11.2020р.

Тема. "Як природа готується до зими". Письмо літер за зразком.

1. Переглянути відео :

- Як тварини готуються до зими https://www.youtube.com/watch?v=dWLaSNELp0I

- Як рослини готуються до зими https://www.youtube.com/watch?v=XPTAg18Z1Hs

3. Виконати завдання с.46 "Зошит для письма"

Дякую! Успіхів!

05.11.2020р.

Тема. Письмо велекої Р (ер). Розвиток зв'язного мовлення "Режим дня"

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=h6PEZw4LMPk

2. Виконати завдання с.45 "Зошит для письма" (розфарбувати малюнок, позначити цифрами від 1 до 5 вій режим дня).

3. Розглянути алгоритм написання великої літери Р (ер).

Алгоритм написання великої літери Р(ер)

4. Прописати велику літеру Р (ер) та слова з нею с.45 "Зошит для письма"
Дякую! Успіхів!

                                                            04.11.2020р.

Тема. Звуки [р] [р']. Букви Р (ер).

1. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=8x3c2OXI-EY

2. Вивчити скоромовку, назвати слова, у яких є звуки [р] [р']:

   Дірявим ситом із ріки 

   Рак носить воду на грядки 

3. Виконати завдання 1 с.56 "Зошит з навчання грамоти"

4. Утворити і прочитати склади зі звуками  [р] [р'] https://www.youtube.com/watch?v=CNRGVv1GqiE

5. Надрукувати літери Р,р с. 56 завдання 2 "Зошит для навчання грамоти"

6. Виконати завдання 3 с. 56 "Зошит для навчання грамоти"

7. Прочитати буквосполучення (завдання 4 с.57   "Зошит для навчання грамоти"), підкреслити всі літери Р,р.

8. Виконати завдання 5,6 с.57 "Зошит для навчання грамоти".

Дякую! Успіхів!

03.11.2020р.

Тема. Письмо великої літери "В"

     Дайте відповіді на запитання (усно):

— З якими звуками  ознайомилися на уроці читання?

— Дайте характеристику  звуку?

— Наведіть приклади слів з вивченими звуками.

— Якою буквою позначається звук [в] на письмі?

2.    Розгляньте літеру «ве» на с.41

3.    Виконайте завдання 1 с.41 «Зошит для письма»

4.     Повторіть правила сидіння за столом, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма.

Правила сидіння за партою

— Сидіти треба зручно, ноги тримати на підлозі повною ступ­нею, спину тримати прямо, голову нахилити трошки вліво і вниз так, щоб бачити написане в зошиті, лікті покласти на парту. Між партою і грудьми повинна бути відстань на ширину долоні. Розміщення зошита на парті

— Розгорніть зошит, покладіть перед собою, лівою рукою притри­муйте його.

Вправи для розвитку м’язів руки

1) Коливайте ручкою, утримуючи її вказівним і великим пальця­ми; вказівним і середнім та ін.

2)   Обертайте ручку пальцями правої руки.

3) Поставте ручку кулькою на парту, тримаючи за протилежний кінець, потім спустіться пальцями до кульки.

4)   Підніміть й поверніть у повітрі ручку так, щоб кулька опинила­ся вгорі (при цьому пальці будуть біля кульки).

5)  Поставте ручку на парту протилежним від кульки кінцем, по­тім спустіть пальцями від кульки вниз. Повторіть вправу де­кілька разів.

6)  Підніміть вказівний палець, тримаючи ручку великим та се­реднім.

7)  Зробіть колові оберти кистю.

Як тримати ручку під час письма

— Візьміть ручку в праву руку. Підніміть її, ставлячи лікоть на парту. Ручку тримайте тільки трьома пальцями — великим, вка­зівним, середнім, але писати допомагає вся рука. Ручка більше спирається на середній палець, підтримується великим, а зверху — вказівним. Усі три пальці знаходяться на відстані ширини вказів­ного пальця від кінця ручки.

 Письмо великої літери В («Ве»)

Алгоритм написання великої букви В («ве»)

1. Починаємо писати букву від верхньої міжрядкової лінії

2. Ведемо вниз довгу пряму на себе до нижньої рядкової лінії і, торкнувшись її, заокруглюємо вліво

3. Другий елемент починаємо писати зліва від першого елемента нижче верхньої міжрядкової лінії

  4. Закінчуємо писати близько середини робочого рядка

  5. Ведемо вгору і заокруглюємо під верхньою міжрядковою лінією праворуч на півовал, що закінчується вище верхньої рядкової невеличким заокругленням ліворуч

6. Не відриваючи руки, рухом праворуч і вниз до себе пишемо більший нижній правий півовал, що закінчується заокругленням уліво близько першого елемента, вище нижньої лінії робочого рядка

— Пишемо під рахунок раз і, і-два, і-три-і.

6.     Письмо букви в повітрі

7.    Виконайте завдання на с.44 "Зошит для письма"

Дякую!


02.11.2020р.

Тема. Звук [в]. Позначення його буквами Вв («ве»)

Хід уроку

1. Виділення нового звука

— Відгадайте загадки:

Червоненька і смачненька,

Дуже з вигляду гарненька.

І боки у неї пишні.

Влітку смачно їсти... (вишні).

— Назвіть перший звук у слові-відгадці.

2 Гра «Впізнай звук»

Веселі вишні вкрили віти,

Виблискують з гущавини.

Василько воду ллє на квіти,

Щоб вищі виросли вони.

Прослухавши вірш, назвіть слова, у яких почули звук [в].

3. Ознайомлення з новим звуком:

- Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=4jVVbeJBQL4

- Виконайте завдання 1-7 с.54-55 «Зошит з навчання грамоти»

Дякую!!!

 

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий