14.03.2022р.
Тема. Гофрований папір та картон. Вітальна листівка
1. Прочитайте статтю в підручнику "Я досліджую світ" с.48
2. За допомогою інструкції підручника, спробуйте виготовити листівку.
23.04.2021р. ( трудове навчання)
Тема. Виготовлення іграшки - антистрес "Капітошка"
1. Перегляньте відео "Виготовлення іграшки- антистрес "Капітошка"
Тема. 22 квітня - Всесвітній день Землі.
Виконайте завдання тесту Всесвітній день Землі
Код доступу 8687199
21.04.2021р. (природознавство)
Тема. Навіщо людині машини й інструменти. Прості механізми.
1. Перегляньте відеоурок "Рух і прості механізми"
Тема. Як народжується лялька
1. Підготуйтесь до читання тексту, виконавши завдання "з книжечкою" с.50 "Зошит з навчання грамоти".
2. Виконайте завд.2 с.52 п."Післябукварик".
3. Прочитайте оповідання "Як народжується лялька" разом із аудіотекстом.
Тема. Слова, які відповідають на питання хто? що?
Тема. Природні та штучні матеріали та об'єкти.
1. Перегляньте відеоурок "Природні та штучні матеріали 1 клас ЯДС"
16.04.2021р. (трудове навчання)
Тема. Гаманець-нотатник
1. Перегляньте відео "Як зробити гаманець своїми руками"
Тема. Доходи і витрати
1. Перегляньте відео "Дитячий бюджет"
14.04.2021р. (природознавство)
Тема. Товари і послуги. Що можна купити за гроші.
1. Роздивіться уважно малюнок
Кожна
праця — це уміння,
Вміння справжні, професійні:
Так працює в нас жонглер,
Так веде авто шофер,
Так фарбує дім маляр,
Так ось грає сопілкар,
Так працює в нас двірник,
Так — завзятий танцівник,
Так саджає садівник,
Кухар так кришити звик.
Лікар так лікує всіх,
Клоун викликає сміх.
Стюардеса всіх вітає,
Футболіст м՚яча ганяє,
Режисер кіно знімає.
Так пливе спортсмен-плавець…
Кожний — справжній фахівець.
14.04.2021р. (українська мова)
Тема. Сашко Дерманський "Про яків"
1. Прочитайте слова разом з відео-тренажером
Тема. "Парасолька" за Зіркою Мензатюк
1. Ознайомтеся із письменницею Зіркою Мензатюк, переглянувши відео.
2. Підготуйтеся до читання казки "Парасолька", виконавши завдання "з книжечкою" с.46 "Зошит з навчання грамоти".
3.Прочитайте казку "Парасолька" с.72 "Буквар"
4. Виконайте завд.1,2,3 с.46 "Зошит з навчання грамоти"
4. Виконайте завд.1,2,3 с.46 "Зошит з навчання грамоти"
2. Виконайте завд. 1,2 с. 45 "Зошит дослідника"
3. Перегляньте відео " Потреби і можливості"
4. Виконайте завд.3,4 с. 46 "Зошит дослідника"
09.04.2021р. (математика)
Тема. Многокутники
1. Перегляняте відео "Многокутники"
Тема. Як людина пізнає світ
1. Перегляньте відео "Як людина пізнає світ"
Тема. Буква ь
1. Перегляньте відео "Буква ь (знак м'якшення)
Тема. Перенос слів з літерою "й".
1. Прочитайте правило с.19 п. "Післябукварик".
2. Виконайте завд. 4,5,6 с. 19 п. "Післябукварик".
Для батьків
05.04.2021р. (природознавство)
Тема. Як ми отримуємо і передаємо інформацію.
1. Перегляньте малюнки та ознайомтеся із способами отримання і передавання інформації.
02.04.2021р. (математика)
Тема. Вирази на дві дії
Виконайте завдання:
2. Завд.2 с.40 "Робочий зошит з математики". У завданні необхідно розв'язати приклади за зразком (фіолетовий прямокутник). 10-4+3= 10-4=6+3=9.
4. Завд.4 с.40 "Робочий зошит з математики". У поржньому квадратику потрібно доставити такі числа, щоб відповідь була правильною.
5. Задача 5 с.40 с.40 "Робочий зошит з математики". Для розв'язання задачі потрібно поставити запитання. Якщо у 1 частині задачі є слова: було, лежало, а у другій частині - забрали, взяли, то у запитанні завжди буде слово "залишилось" (скільки залишилось?). Приклад потрібно записати у порожніх клатинках.
6. Задача 6 с.40 "Робочий зошит з математики". Для розв'язання задачі потрібно від більшого числа відняти по порядку менші числа. Приклад потрібно записати у порожніх клатинках.
02.04.2021р. (трудове навчання)
Тема. Ліплення. Іграшка "Коник"
1. Перегляньте відео
2. Зліпіть із пластиліну іграшку за зразком.
01.04.2021р. (основи здоров'я)
Тема. Правила поведінки під час екскурсії
1. Перегляньте відео
2. На аркуші паперу, запишіть 3, 4 або 5 правил поведінки під час екскурсії.
31.03.2021р. (природознавство)
Тема. Подорожуємо світом.
1. Перегляньте відео "Подорожуємо світом"
2. Виконати завдання тесту за посиланням https://naurok.com.ua/test/join код 8508125. Завдання виконати до кінція уроку (12:35).
31.03.2021р. (українська мова)
Тема. Джанні Родарі "Пригоди Цибуліно"
1. Ознайомтеся із життям Джанні Родарі, переглянувши відео "Казковий світ Джанні Родарі"
2. Прочитайте слова у завданні з "книжечкою" с.40 "Зошит з навчання грамоти"
3. Прочитайте уривок "Пригоди Цибуліно".
4. Виконайте завд.1,2,3,4 с.40 "Зошит з навчання грамоти". Виконані завдання надсилайте в приватні повідомлення.
29.03.2021р. (природознавство)
Тема. Видатні мандрівники та мореплавці.
1. Переглянути презентацію "Видатні мандрівники та мореплавці" https://classroom.google.com/u/1/w/MzA3OTU5MzY1MDY3/t/all
2. Виконати завдання тесту https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeXy91BRry3PAE3X8JmWurgkH1UqGcthPvZZqaZPI1p3191OQ/viewform
29.03.2021р. (українська мова)
Тема. "Списування з друкованого тексту"
1. Списати текст с. 51 "Зошит для письма і розвитку мовлення"
2. Виписати з тексту слова, які відповідають на питання "хто?"
https://www.youtube.com/watch?v=R9HZPla8d7A
3. Виконану роботу сфотографувати та прикріпити до свого імені або надіслати в особисті повідомлення "Viber".
19.03.2021 (математика)
Тема. Побудова відрізків
1. Повторити утворення чисел другого десятка, переглянувши відео
2. Виконати завд.1 с.37 "Робочий зошит з математики"
3. Переглянути відео "Відрізок. Порівняння довжин відрізків"
4. Виконати завд.2,3,4 с.37 "Робочий зошит з математики"
19.03.2021р. (трудове навчання)
Тема. Виготовлення закладинки (аплікація).
1. Переглянути відео
2. Виготовити закладинку
18.03.2021р. (основи здоров'я)
Тема. Охорона повітря
1. Переглянути відео "Охорона повітря"
2. Відповісти на запитання тесту за посиланням.
Тест
17.03.2021 (природознавство)
Тема. Як люди навчилися літати
1. Прочитати статтю
Вага птиці настільки мала (кістки порожнисті), що вона докладає для польоту набагато менше зусиль, ніж потрібно для зльоту літака.
Птах перевозить лише саму себе, а літак, як правило, кілька особистостей.
17.03.2021р. (українська мова)
Тема. Звуки і букви
1.Повторити алфавіт
2. Виконати завдання у посібнику "Післябукварик" завд.4,5 с.7
15.03.2021р. (природознавство)
Тема. Чому без повітря немає життя
1. Переглянути відео
2. Виконати завд.1,2,3,4 с.29-30 "Зошит дослідника"
15.03.2021р. (українська мова)
Тема. Письмо слів, речень з вивченими літерами.
Завдання: записати у "Зошит для письма і розвитку мовлення" текст прописними літерами та вибрати з тексту і записати слова, у яких звуків більше, ніж букв ( с.50)
16.11.2020р. (українська мова)
Тема. Де "живе" вода в природі
1. Переглянути відео
2. Виконати завдання с.54 "Зошит для письма і розвитку мовлення"
16.11.2020р.
Тема. Вода: для рослин і людей.
1. Переглянути відео
12.11.2020р.
Тема. Птахи осілі й перелітні. Як тварини готуються до зими.
1. Переглянути відео
11.11.2020р.
Тема. Як дерева готуються до зими. Дерева листяні і хвойні.
1. Переглянути відео
2. Виконати завдання 1,2 "Зошит дослідника" с.48
09.11.2020р. (природознавство)
Тема. Чистота -запорука здоров'я.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=DZ8tHf48djQ
2. Виконати завдання с.47 № 1-2 "Зошит дослідника"
09.11.2020р. (письмо)
Тема. Письмо рядкової букви з («зе»), складів, слів із нею
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=lQaLv2EZErs
2. Виконати завдання с.47 "Зошит з письма"
06.11.2020р.
Тема. Виготовлення витинанки з серветки
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=WZTNN0K2BTM
2. Виготовити витинанку за зразком.
Дякую! Успіхів!
05.11.2020р.
Тема. Що означає бути здоровим. Зважаємо на настрій.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=kUY-QzskELk
2. Виконати завдання 1, 2 с.46 "Зошит дослідника"
Дякую! Успіхів!
04.11.2020р. (письмо)
Тема. Письмо рядкової літери р (ер).
Хід уроку
1. Пограйте в гру «Відшукай букву» (усно)
04.11.2020р. (природознавство)
Тема. Яка їжа корисна, а яка шкідлива
Прочитайте вислів, який належить давньогрецькому філософу Сократу:
"Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити"
Прийом "Обговоримо разом"
- Як ви розумієте цей вислів? Розкажіть.
Літературна хвилинка
Народна мудрість про раціональне харчування говорить:
«Гадай не гадай - борщу наливай: миску з'їси - здоров'я додаси»
«Як нема борщу – то нема і їжі » (українське прислів'я)
«Їж та не жирнішай, будеш здоровіший» (індійське прислів'я)
Цікавинка : Чи знаєте ви, що за 65 років життя людина в середньому поглинає 124 вагони їжі, на споживання якої витрачає 6 років життя.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=pnaduq8Z8JE, розкажіть, яку їжу треба вживати? Чому?
Виконайте завдання 1-2 с. 45 "Зошит дослідника"
Намалюйте свою улюблену страву.
02.11.2020р. (письмо)
Тема. Письмо рядкової букви в («ве»), складів,
слів із нею
Хід уроку
1. Дайте відповіді
на запитання (усно):
— З якими звуками ознайомилися на уроці читання?
— Дайте характеристику звуку?
— Наведіть приклади слів з вивченими звуками.
— Якою буквою позначається звук [в] на письмі?
2.
Розгляньте літеру «ве» на с.41
3.
Виконайте завдання 1 с.41 «Зошит для письма»
4.
Повторіть правила сидіння за
столом, вимог щодо того, як тримати ручку і розміщувати зошит під час письма.
Правила сидіння за партою
— Сидіти треба зручно, ноги тримати на підлозі
повною ступнею, спину тримати прямо, голову нахилити трошки вліво і вниз так,
щоб бачити написане в зошиті, лікті покласти на парту. Між партою і грудьми
повинна бути відстань на ширину долоні. Розміщення зошита на парті
— Розгорніть зошит, покладіть перед собою,
лівою рукою притримуйте його.
Вправи для розвитку м’язів руки
1) Коливайте
ручкою, утримуючи її вказівним і великим пальцями; вказівним і середнім та ін.
2) Обертайте
ручку пальцями правої руки.
3) Поставте
ручку кулькою на парту, тримаючи за протилежний кінець, потім спустіться
пальцями до кульки.
4) Підніміть
й поверніть у повітрі ручку так, щоб кулька опинилася вгорі (при цьому пальці
будуть біля кульки).
5) Поставте
ручку на парту протилежним від кульки кінцем, потім спустіть пальцями від
кульки вниз. Повторіть вправу декілька разів.
6) Підніміть
вказівний палець, тримаючи ручку великим та середнім.
7) Зробіть
колові оберти кистю.
Як тримати ручку під час письма
— Візьміть ручку в праву руку. Підніміть її,
ставлячи лікоть на парту. Ручку тримайте тільки трьома пальцями — великим, вказівним,
середнім, але писати допомагає вся рука. Ручка більше спирається на середній
палець, підтримується великим, а зверху — вказівним. Усі три пальці знаходяться
на відстані ширини вказівного пальця від кінця ручки.
Учитель звертає особливу увагу на ліворуких
дітей.
5.
Письмо рядкової букви в («ве»)
— Рядкова буква в («ве») складається з двох
елементів: верхньої петлі й овалу.
Алгоритм написання рядкової букви в («ве»)
— Пишемо під рахунок і-раз, і-два-і.
6.
Письмо букви в повітрі
7.
Виконайте завдання на с.42
Дякую!
02.11.2020р. (природознавство)
Тема. Групи продуктів. Звідки їжа приходить на наш стіл.
1. Спостереження за природою восени.
Перегляньте відео, пригадайте, які зміни відбуваються в природі восени https://www.youtube.com/watch?v=ySNqHXhLWyI
2. Вивчіть напам'ять одну скоромовку
Черепаха чаплю ввечері
Пригощала чаєм з печивом.
****
Горох у городі виріс небувалий
Горобці город пограбували.
****
Миші в шафі шаруділи
Шість шарфів шерстяних з`їли.
****
Ведмедику-ледащо,
Вліз на пасіку нащо?
Буду джмеликом дзизчати,
Буду меду куштувати.
****
А дідусь Опанас
Нам купив ананас.
Тож приходьте до нас –
Почастуємо вас.
****
Мавпенятко мовить: «Мамо,
Масла, моркви, маку мало.
Миска, мамочко, мілка,
Мало містить молока».
****
Сторож на баштані кріт
Якось зготував обід.
Лиш зачувши про обід,
До крота примчався кіт.
Кіт і кріт посмакували,
Кіт і кріт порозмовляли,
Трішки кіт і кріт поспали..
Лихо! Кавуни покрали!
3. Виконайте завдання 1,2 с.44 "Зошит дослідника".
Комментариев нет:
Отправить комментарий