14.03.2022р.
Тема. Повторення таблиці множення чисел 2
1. Виконайте завдання картки у робочому зошиті, зазаначаючи:
14 березня
Класна робота
23.04.2021р.
Тема. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.
Виконайте завдання 1,2 у робочому зошиті за зразком:
23 квітня
Класна робота
Приклади 1
Приклади 2
21.04.2021р.
Тема. Додавання і віднімання чисел виду 65+32 (закріплення)
Виконайте завд.3,4,5 с.125 п."Математика" у робочому зошиті за зразком:
21 квітня
Класна робота
Приклади 3
Приклади 4
Задача 5
(При розв'язанні задачі спочатку записуємо коротку умову, далі - розв'язок (приклад), у кінці записуємо відповідь).
20.04.2021р.
Тема. Додавання чисел виду 65+32
1. Пригадайте "Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків", виконавши завд.1,2,3,5 с.53-54 "Робочи зошит з математики".
2. Перегляньте відеопояснення "Додавання чисел виду 65+32" (дивитися із 7:09 по 8:49).
19.04.2021р.
Тема. Вправи і задачі на обчислення часу. Календар.
1. Перегляньте відеоурок "Послідовность днів тижня. Вправи та задачі на обчислення часу. Календар"
Тема. Доба. Година - одиниця вимірювання часу.
1. Перегляньте відео "Година. Визначаємо час за годинником"
Тема. Задачі на знаходження вартості покупки (закріплення)
1. Повторіть додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків. Виконайте у робочому зошиті з математики завд.3 за малюнком:
13.04.2021р.
Тема. Задачі на знаходження вартості покупки.
1. Перегляньте відео "Вартість. Одиниці вартості".
Тема. Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100.
1. Перегляньте відео " Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100".
07.04.2021р.
Тема. Порівняння двох виразів
1. Перегляньте відео " Порівнюємо число та математичний вираз"
06.04.2021р.
Тема. Додавання і віднімання круглих чисел
1. Перегляньте відео "Додавання і віднімання круглих чисел".
05.04.2021р.
Тема. Запис чисел у нумераційній таблиці
1. Перегляньте відео (до 9 хв 30с 9:30).
Тема. Таблиця чисел першої сотні
1. Перегляньте відео "Таблиця чисел першої сотні"
2. Роздивіться таблицю першої сотні с.110 підр. "Математика".
3. Виконайте завд.1,2 с.41 "Робочий зошит з математики".
Підказка до завд.2 с.41. Для того, щоб виконати завдання, потрібно уважно роздивитися таблицю першої сотні. У кожному стовпчику потрібно записати пропущені числа кожного із десятків так, щоб кількість одиниць у кожному із чисел рядочку була однаковою.
2 |
12 |
22 |
32 |
42 |
3 |
13 |
23 |
33 |
43 |
4 |
14 |
24 |
34 |
44 |
5 |
15 |
25 |
35 |
45 |
24 |
34 |
44 |
54 |
64 |
25 |
35 |
45 |
55 |
65 |
26 |
36 |
46 |
56 |
66 |
27 |
37 |
47 |
57 |
67 |
57 |
67 |
77 |
87 |
97 |
58 |
68 |
78 |
88 |
98 |
59 |
69 |
79 |
89 |
99 |
60 |
70 |
80 |
90 |
100 |
Тема. Утворення і читання чисел від 20 до 100
1. Перегляньте відео "Числа першого, другого, третього,... десятків"
29.03.2021р.
Тема. Побудова відрізків.
1. Виконати завдання 5,6,7,8 с. 38 "Робочий зошит з математики".
Пояснення до виконання завдань:
1. Для того, щоб виконати завдання 5 с.38 потрібно пригадати: якщо фігури закреслюються, то приклад складаємо на віднімання, якщо фігури додаються - приклад на додавання.
2. Для того, щоб виконати завд.6 с.38 (побудувати відрізки по клітинках) нагадую: 1 см = 2 клітинки.
3. Для виконання завд.7 с.38 потрібно пригадати друковані літери української абетки, літери з'єднуються по крапочках.
4. Для виконання завд.8 с.38 потрібно бути уважним, звертати увагу на ключі у таблиці. Знайти правильно малюнок і цифру у таблиці.
2. Виконані завдання сфотографувати і прикріпити до вашого імені або надіслати в особисті повідомлення "Viber".
17.03.2021р.
Тема. Знаходження невідомого зменшуваного і від'ємника
1. Переглянути відео "Знаходження невідомого зменшуваного та від'ємника"
16.03.2021р.
Тема. Задачі на різницеве порівняння чисел.
1. Повторити віднімання чисел у межах 10
- Виконати завд.6 с.34 "Робочий зошит з математики"
2. Переглянути відео
Тема. Різницеве порівняння чисел.
1. Переглянути відео
17.11.2020р.
Тема. Структурні елементи задачі. Задачі на знаходження суми і різниці.
1. Переглянути відео
2. Виконати завдання 1-5 с.57 підр."Математика"(усно)
3. Ознайомитись із пам'яткою для розв'язування задач "Робочий зошит з математики"с. 48
4. Виконати завдання 1-4 с.58 підр."Математика"(усно)
16.11.2020р.
Тема. Переставна властивість додавання.
1. Переглянути відео
13.11.2020р.
Тема. Повторення (самостійна робота)
1. Виконати завдання с.54, 1-8 підручник "Математика" (усно) с.54
2. Виконати завдання 1,2 с.46 "Робочий зошит з математики"
Дякую! Успіхів!
11.11.2020р.
Тема. Число 10. Порівняння чисел в межах 10. Склад числа 10.
1. Переглянути відео
3. Виконати завдання 1,2 с. 44 "Робочий зошит з математики".
4. Переглянути відео "Склад числа 10"
10.11.2020р.
Тема. Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=FmEFSjSsPx8
2. Виконати завдання у підручнику "Математика" с. 51 №1-4 (усно).
2. Виконати завдання 1-4 с.43 "Робочий зошит з математики".
Дякую! Успіхів!
09.11.2020р.
Тема. Склад числа 9.
1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=XjQwsriOxn8
2. Виконати завдання с. 42 №1-4 "Робочий зошит з математики"
06.11.2020р.
Тема. Число і цифра 9.
1. Обчислити приклади (усно)
3 + 1 7 + 1 2 + 1 1 + 1
3 + 1 + 1 5 + 1 + 1 6 + 1 + 1 4 + 1 + 1
2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=vfKLl-oyb_w
3. Виконати завдання 1-4 с. 41 "Робочий зошит з математики"
04.11.2020р.
Тема. Склад числа 8.
Хід уроку
1. Виконайте завдання (усно)
- Назвіть числа від 1
до 8. Назвіть їх у порядку спадання.
- Яке число передує числу 8?
- Як одержали число 8?
- Назвіть числа менші за 8.
2. Пригадайте склад чисел (усно)
- 5 це 3 і ...
- 4 це 1 і...
- 7 це 5 і...
- 6 це 2 і...
- З це 1 і...
3. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=86kPIoSHLdc
4. Виконайте завдання 1 с.40 "Робочий зошит з математики" (до семи білих м'ячів додали один червоний отримали 7+1)
5. Виконайте завдання , складіть приклади (усно).
Павучок
зв’язав панчішки
І
вдягнув собі на ніжки.
Якщо
четверо панчішок,
Скільки босих було ніжок?
На
сніданок павуки
Готували
всім грінки.
2
гріночки уже з’їли,
6
смачненьких заховали
В
холодильник на обід.
Скільки
всіх приготували
Нам
порахувати слід.
Павучок
в садок пішов,
5
комашок він знайшов.
2
комашки зразу з’їв,
Решту
діткам залишив.
6. Виконайте завдання 2-4 с.40 в зошиті (письмово).
Дякую! Успіхів!
03.11.2020р.
Тема. Число і цифра 8. Порівняння чисел у межах 8. Написання цифри 8. Розв'язування прикладів
Хід уроку
Завдання до уроку:
1. Математичний диктант (усно).
1. Назвіть
підряд усі числа від 3 до 7.
2. Назвіть
сусідів числа 5.
3. Назвіть
число, яке при лічбі іде після числа
6.
4. Назвіть
число, яке передує числу 4.
5. Назвіть число, яке вказує, скільки сторін має чотирикутник.
2. Гра « Математична естафета».
- Розв’яжіть усно приклади:
2+2 3 + 3 5 + 1
7-1 5-4 6-3
1+4 4 + 2 3 + 4
6-3 4 + 3 4 -2
Вивчення нового матеріалу.
Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=aXb_4EsljLY
Утворення числа 8. Робота з роздатковим матеріалом.
— У Оленки було 7 олівців. Братик дав їй ще 1 олівець. Скільки олівців тепер у Оленки? Порахуйте.
1. Виконайте завдання 1 с.39 «Робочий зошит з математики»
— Як отримали число 8? (Із числа 7 і 1 , 7 + 1 = 8).
— Отже, щоб отримати число 8, треба до числа 7 додати число 1. Число 8 наступне до числа 7, 7 — попереднє до числа 8.
Ознайомлення з цифрою 8.
— Число 8 позначається цифрою 8.
2. Виконайте завдання 2 с.39
У вісімки два кільця Без початку, без кінця. Дехто навіть і на носі Цифру 8 часто носить. Цифра 8 у футлярі — Дідусеві ... окуляри.
• Робота в зошитах з друкованою основою. Написання цифри 8 (с. 39, завдання 5).
IV. Закріплення вивченого матеріалу.
Робота за зошитом (с.
39, завд. 4).
Розв'язування простих задач (усно).
Батьки зачитують завдання, а діти складають приклади (усно).
• У
вазі стояло 4
ромашки і 4
волошки. Скільки всього квітів у вазі? (4 +4 = 8).
• На
клумбі росло 8
троянд. 2троянди
зрізали. Скільки залишилося? (8 - 2
= 6).
• До
годівнички прилетіло 4 синички, 2 горобчики і 1 вівсянка. Скільки пташок снідає? (4 + 2 + 1 = 7).
• На
ставку плавало 5
лебедів. Спочатку до берега відплив 1 лебідь, а потім ще 1. Скільки лебедів залишилося плавати на ставку? (5-1-1 = 3).
02.11.2020р.
Тема. “Число і цифра 7. Склад числа 7″ (повторення)
Завдання уроку:
1.
Повторити рахунок від 1 до 7 (прямий та зворотній)
2.
Повторити натуральний ряд чисел;
3.
Лічба предметів в межах 7;
ХІД УРОКУ
Завдання до уроку:
1. Усний рахунок
-Виконайте завдання (усно):
·
Порахуйте від 1 до 7;
·
Порахуйте від 7 до 1.
·
Яке число передує числу 4?
·
Яке число наступне за числом 5?
·
Яке число стоїть між числами 2 і 4?
·
Назви сусідів числа 6. (5 та 7)
2. 2. Виконайте завдання
1 на с.38 («Робочий зошит з математики»).
3. 3. Пригадайте утворення числа 7
Задача – вірш
Шість метеликів
літають
І на квіточки сідають.
Прилетів іще один,
Сів на квіточку і він.
Полічімо швидше всіх –
Цих метеликів прудких.
·
Скільки метеликів було спочатку? (6 метеликів)
·
Скільки метеликів прилетіло? (Один)
·
Як дізнатися скільки стало всіх метеликів? (Дією додавання)
·
Складіть вираз.
·
Скажіть рівність.
·
Як утворилося число 7? (До 6 додали 1 – одержали 7 метеликів)
·
Що показує число 6? (Кількість метеликів, які літали)
·
Що показує число 1? (Кількість метеликів, які прилетіли)
·
Що показує число 7? (Кількість метеликів всього)
4. 4.Вірш нам допоможе пригадати дні тижня:
Вранці ми
із добрим ділом
Привітали… (понеділок).
Ніченька минула скоро,
Трудовий іде… (вівторок).
Сирітка, вміла,
молода,
Вже настала… (середа).
Йде четвертий день
тепер,
Називається… (четвер).
Діло добре ладиться,
Як настане… (п’ятниця).
Дома скрізь кипить
робота,
Коли настає … (субота).
А субота з хлібом й
сіллю
Привела сестру… (неділю).
Ось і тижневі
кінець,
Хто трудився –
молодець! (з рухами)
·
Який сьомий день тижня?
·
Чим він відрізняється від усіх інших?
5. 5. Виконайте завдання
2 с.38 «Робочий зошит з математики»
6.6. Виконайте завдання 3 с.38 "Робочий зошит з математики"
ДЯКУЮ! ВИ
МОЛОДЦІ!!!
Комментариев нет:
Отправить комментарий