Математика

14.03.2022р.

Тема. Повторення таблиці множення чисел 2

1. Виконайте завдання картки у робочому зошиті, зазаначаючи:

14 березня

Класна робота



23.04.2021р.

Тема. Додавання двоцифрових чисел без переходу через десяток.

Виконайте завдання 1,2 у робочому зошиті за зразком:

23 квітня

Класна робота

Приклади 1

Приклади 2



  21.04.2021р.

Тема. Додавання і віднімання чисел виду 65+32 (закріплення)

Виконайте завд.3,4,5 с.125 п."Математика" у робочому зошиті за зразком:

21 квітня

Класна робота

Приклади 3

Приклади 4

Задача 5

(При розв'язанні задачі спочатку записуємо коротку умову, далі - розв'язок (приклад), у кінці записуємо відповідь).

20.04.2021р.

Тема. Додавання чисел виду 65+32

1. Пригадайте "Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків", виконавши завд.1,2,3,5 с.53-54 "Робочи зошит з математики".

2. Перегляньте відеопояснення "Додавання чисел виду 65+32" (дивитися із 7:09 по 8:49).


3. Виконайте завд.4, 6, 7, 8 с.53-54 "Робочий зошит з математики".

19.04.2021р.

Тема. Вправи і задачі на обчислення часу. Календар.

1. Перегляньте відеоурок "Послідовность днів тижня. Вправи та задачі на обчислення часу. Календар"


2. Виконайте завдання відеоуроку в робочому зошиті з математики за зразком:
19 квітня
Класна робота
Задача 1
Задача 2
Задача 3

3. Виконайте завд.1,2,3 с.52 "Робочий зошит з математики".

16.04.2021р.

Тема. Доба. Година - одиниця вимірювання часу.

1. Перегляньте відео "Година. Визначаємо час за годинником"


2. Виконайте завд. 1,2,3,4,5 с. 50-51 "Робочий зошит з математики"


14.04.2021р.

Тема. Задачі на знаходження вартості покупки (закріплення)

1. Повторіть додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків. Виконайте у робочому зошиті з математики завд.3 за малюнком:

Запис у робочому зошиті:
14 квітня
Класна робота
Завдання 3

2. Виконайте завд.4,5,6 с.49 "Робочий зошит з математики"

13.04.2021р.

Тема. Задачі на знаходження вартості покупки.

1. Перегляньте відео "Вартість. Одиниці вартості".


2. Виконайте завд.1,2,3 с.48 "Робочий зошит з математики"


12.04.2021р.

Тема. Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100.

1. Перегляньте відео " Додавання і віднімання чисел на основі розрядних доданків у межах 100".


2. Виконайте завд.1,2,3,4 с.47 "Робочий зошит з математики"

07.04.2021р.

Тема. Порівняння двох виразів

1. Перегляньте відео " Порівнюємо число та математичний вираз"


2. Виконайте завд.1,2,3,4,5,6 с.44-45 "Робочий зошит з математики"

06.04.2021р.

Тема. Додавання і віднімання круглих чисел

1. Перегляньте відео "Додавання і віднімання круглих чисел".


2. Виконайте завд.1,2,3,4 с.43  "Робочий зошит з математики"

05.04.2021р.

Тема. Запис чисел у нумераційній таблиці

1. Перегляньте відео (до 9 хв 30с 9:30).


2. Виконайте завд.1,2 с. 42 "Робочий зошит з математики"
Для батьків



31.03.2021р.

Тема. Таблиця чисел першої сотні

1. Перегляньте відео "Таблиця чисел першої сотні"


2. Роздивіться таблицю першої сотні с.110 підр. "Математика".

3. Виконайте завд.1,2 с.41 "Робочий зошит з математики".

Підказка до завд.2 с.41. Для того, щоб виконати завдання, потрібно уважно роздивитися таблицю першої сотні. У кожному стовпчику потрібно записати пропущені числа кожного із десятків так, щоб кількість одиниць у кожному із чисел рядочку була однаковою.

2

12

22

32

42

3

13

23

33

43

4

14

24

34

44

5

15

25

35

45


24

34

44

54

64

25

35

45

55

65

26

36

46

56

66

27

37

47

57

67

                                                            

57

67

77

87

97

58

68

78

88

98

59

69

79

89

99

60

70

80

90

100

  

                                                                                   30.03.2021р.


Тема. Утворення і читання чисел від 20 до 100

1. Перегляньте відео "Числа першого, другого, третього,... десятків"


2. Виконайте завд.1,2,4 с.107 підр."Математика" (усно).
3. Виконайте завд.1,2,3,4 с.39 "Робочий зошит з математики" (письмово). Фото надішліть в особисті повідомлення.

29.03.2021р.

Тема. Побудова відрізків.

1. Виконати завдання 5,6,7,8  с. 38 "Робочий зошит з математики".

Пояснення до виконання завдань:

1. Для того, щоб виконати завдання 5 с.38 потрібно пригадати: якщо фігури закреслюються, то приклад складаємо на віднімання, якщо фігури додаються - приклад на додавання.

2. Для того, щоб виконати завд.6 с.38 (побудувати відрізки по клітинках) нагадую: 1 см = 2 клітинки.

3. Для виконання завд.7 с.38 потрібно пригадати друковані літери української абетки, літери з'єднуються по крапочках.

4. Для виконання завд.8 с.38 потрібно бути уважним, звертати увагу на ключі у таблиці. Знайти правильно малюнок і цифру у таблиці.

2. Виконані завдання сфотографувати і прикріпити до вашого імені або надіслати в особисті повідомлення "Viber".

17.03.2021р.

Тема. Знаходження невідомого зменшуваного і від'ємника

1. Переглянути відео "Знаходження невідомого зменшуваного та від'ємника"


2. Виконати завд.1,2,3,4 с.35 "Робочий зошит з математики".

16.03.2021р.

Тема. Задачі на різницеве порівняння чисел.

1. Повторити віднімання чисел у межах 10

- Виконати завд.6 с.34 "Робочий зошит з математики"

2. Переглянути відео


3. Виконати завд. 5 (1) с. 34 "Робочий зошит з математики"
4. Переглянути відео 

5. Виконати завд.5 (2) с.34 "Робочий зошит з математики"
Додаткове завдання: завд.7 с. 34 "Робочий зошит з математики".

15.03.2021р.

Тема. Різницеве порівняння чисел.

1. Переглянути відео


2. Виконати завдання 2,3,4 с.33 "Робочий зошит з математики"


17.11.2020р.

Тема. Структурні елементи задачі. Задачі на знаходження суми і різниці.

1. Переглянути відео



 2. Виконати завдання 1-5 с.57 підр."Математика"(усно)

3. Ознайомитись із пам'яткою для розв'язування задач "Робочий зошит з математики"с. 48

4. Виконати завдання 1-4 с.58 підр."Математика"(усно)

5. Виконати завдання 1-4 с.49 "Робочий зошит з математики"

16.11.2020р.

Тема. Переставна властивість додавання.

1. Переглянути відео

2. Виконати завдання 1-6 с.56 підр."Математика"(усно)
3. Виконати завдання 1-5 с.47 "Робочий зошит з математики"

Дякую! Успіхів!

13.11.2020р.

Тема. Повторення (самостійна робота)

1. Виконати завдання  с.54,  1-8 підручник "Математика" (усно) с.54

2. Виконати завдання 1,2 с.46 "Робочий зошит з математики"

Дякую! Успіхів!

11.11.2020р.

Тема. Число 10. Порівняння чисел в межах 10. Склад числа 10.

1. Переглянути відео 

2. Виконати завдання 1-5 у підручнику "Математика" с.52 (усно)

3. Виконати завдання 1,2 с. 44 "Робочий зошит з математики".

4. Переглянути відео "Склад числа 10"

5. Виконати завдання 1-5 у підручнику "Математика" с.53 (усно)
6. Виконати завдання 1-3 с. 45 "Робочий зошит з математики".
Дякую! Успіхів!

10.11.2020р.

Тема. Число і цифра 0. Віднімання рівних чисел.

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=FmEFSjSsPx8

2. Виконати завдання у підручнику "Математика" с. 51 №1-4 (усно).

2. Виконати завдання 1-4 с.43 "Робочий зошит з математики".

Дякую! Успіхів!


09.11.2020р.

Тема. Склад числа 9.

1. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=XjQwsriOxn8

2. Виконати завдання с. 42 №1-4 "Робочий зошит з математики"

 06.11.2020р.

Тема. Число і цифра 9.

1. Обчислити приклади (усно)                       

                                   3 + 1               7 + 1             2 + 1             1 + 1

                            3 + 1 + 1       5 + 1 + 1        6 + 1 + 1          4 + 1 + 1

2. Переглянути відео https://www.youtube.com/watch?v=vfKLl-oyb_w

3. Виконати завдання 1-4 с. 41 "Робочий зошит з математики"


04.11.2020р.

Тема. Склад числа 8.

Хід уроку

1. Виконайте завдання (усно)

-     Назвіть числа від 1 до 8. Назвіть їх у порядку спадання.

-     Яке число передує числу 8?

-     Як одержали число 8?

-     Назвіть числа менші за 8.

2. Пригадайте склад чисел (усно)

-     5 це 3 і ...

-     4 це 1 і...

-     7 це 5 і...

-     6 це 2 і...

-     З це 1 і...

3. Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?v=86kPIoSHLdc

4. Виконайте завдання 1 с.40 "Робочий зошит з математики" (до семи білих м'ячів додали один червоний отримали 7+1)

5. Виконайте завдання , складіть приклади (усно).

Павучок звязав панчішки

І вдягнув собі на ніжки.

Якщо четверо панчішок,

Скільки босих було ніжок?


На сніданок павуки

Готували всім грінки.

2 гріночки уже зїли,

6 смачненьких заховали

В холодильник на обід.

Скільки всіх приготували

Нам порахувати слід.

 

Павучок в садок пішов,

5 комашок він знайшов.

2 комашки зразу зїв,

Решту діткам залишив.

6. Виконайте завдання 2-4 с.40  в зошиті (письмово).

Дякую! Успіхів!

03.11.2020р.

Тема. Число і цифра 8. Порівняння чисел у межах 8. Написання цифри 8.  Розв'язування прикладів

Хід уроку

Завдання до уроку:

1. Математичний диктант (усно).

1. Назвіть підряд усі числа від 3 до 7.

2. Назвіть сусідів числа 5.

3. Назвіть число, яке при лічбі іде після числа 6.

4. Назвіть число, яке передує числу 4.

5. Назвіть  число,   яке   вказує,   скільки   сторін має чотирикутник.

2. Гра « Математична естафета».

- Розвяжіть усно приклади:

2+2                                           3 + 3                             5 + 1

7-1                                             5-4                                6-3

1+4                                           4 + 2                             3 + 4

6-3                                            4 + 3                             4 -2

Вивчення нового матеріалу.

Перегляньте відео https://www.youtube.com/watch?reload=9&v=aXb_4EsljLY

Утворення числа 8. Робота з роздатковим матеріалом.

— У Оленки було 7 олівців.  Братик дав їй ще 1 олівець. Скільки олівців тепер у Оленки? По­рахуйте.

1.    Виконайте завдання 1 с.39 «Робочий зошит з математики»

— Як отримали число 8? (Із числа 7 і 1 , 7 + 1 = 8).

— Отже, щоб отримати число 8, треба до числа 7 додати чис­ло 1. Число 8 наступне до числа 7, 7 — попереднє до числа 8.

Ознайомлення з цифрою 8.

— Число 8 позначається цифрою 8.

2.    Виконайте завдання 2 с.39

У вісімки два кільця Без початку, без кінця. Дехто навіть і на носі Цифру 8 часто носить. Цифра 8 у футлярі — Дідусеві ... окуляри.

•   Робота в зошитах з друкованою основою. Написання цифри 8 (с. 39, завдання 5).

IV. Закріплення вивченого матеріалу.

Робота за зошитом  (с. 39, завд. 4).

Розв'язування простих задач (усно).

Батьки  зачитують завдання, а діти складають приклади (усно).

У вазі стояло 4 ромашки і 4 волошки. Скільки всього кві­тів у вазі? (4 +4 = 8).

На клумбі росло 8 троянд. 2троянди зрізали. Скільки за­лишилося? (8 - 2 = 6).

До годівнички прилетіло 4 синички, 2 горобчики і 1 ві­всянка. Скільки пташок снідає? (4 + 2 + 1 = 7).

На ставку плавало 5 лебедів. Спочатку до берега відплив 1 лебідь, а потім ще 1. Скільки лебедів залишилося пла­вати на ставку? (5-1-1 = 3).

                                                                     02.11.2020р.

Тема.  “Число і цифра 7. Склад числа 7″ (повторення)

Завдання уроку:

1.     Повторити рахунок від 1 до 7 (прямий та зворотній)

2.     Повторити натуральний ряд чисел;

3.     Лічба предметів в межах 7;

ХІД УРОКУ

Завдання до уроку:

1. Усний рахунок

-Виконайте завдання (усно):

·        Порахуйте  від 1 до 7;

·        Порахуйте від 7 до 1.

·        Яке число передує числу 4? 

·        Яке число наступне за числом 5? 

·        Яке число стоїть між числами 2 і 4? 

·        Назви сусідів числа 6. (5 та 7)

2.     2. Виконайте завдання 1 на с.38 («Робочий зошит з математики»).

3.     3. Пригадайте утворення числа 7

Задача – вірш

Шість метеликів літають

І на квіточки сідають.

Прилетів іще один,

Сів на квіточку і він.

Полічімо швидше всіх –

Цих метеликів прудких.

·        Скільки метеликів було спочатку? (6 метеликів)

·        Скільки метеликів прилетіло? (Один)

·        Як дізнатися скільки стало всіх метеликів? (Дією додавання)

·        Складіть вираз.

·        Скажіть рівність.

·        Як утворилося число 7? (До 6 додали 1 – одержали 7 метеликів)

·        Що показує число 6? (Кількість метеликів, які літали)

·        Що показує число 1? (Кількість метеликів, які прилетіли)

·        Що показує число 7? (Кількість метеликів всього)

4.     4.Вірш нам допоможе пригадати дні тижня:

Вранці  ми  із добрим ділом

Привітали… (понеділок).

Ніченька минула скоро,

Трудовий  іде… (вівторок).

Сирітка, вміла, молода,

Вже настала… (середа).

Йде четвертий день тепер,

Називається… (четвер).

Діло добре ладиться,

Як настане… (п’ятниця).

Дома скрізь кипить робота,

Коли настає … (субота).

А субота з хлібом й сіллю

Привела сестру… (неділю).

Ось і тижневі  кінець,

Хто трудився –  молодець!  (з рухами)

·        Який сьомий день тижня?

·        Чим він відрізняється від усіх інших?

5.     5. Виконайте завдання 2 с.38 «Робочий зошит з математики»

6.6. Виконайте завдання 3 с.38 "Робочий зошит з математики"

 

ДЯКУЮ! ВИ МОЛОДЦІ!!!

 

Комментариев нет:

Отправить комментарий