Ранкові зустрічі

 14.03.22р.

Тема. "Моя Україна - квітучий диво-сад"

1.  Перегляньте відеоролик про Україну

"Вивчаємо Україну"

2. Дайте відповідь на запитання вікторини « Чи знаєш ти свою країну?» Відповіді запишіть.

*Назва нашої держави? 

*Столиця України? 

*Основні кольори нашого прапору? 

* Назвіть державні символи України. 

*Назвіть рослини - символи України. 

*Назвіть обереги українського народу. 

* Ім’я найвідомішого українського поета. 

*Яка велика річка протікає на Україні? 

* Частина світу, в якій знаходиться наша Батьківщина. 

* З чим українці зустрічають гостей? 

Без чого не обходиться жодне свято Великодня? 

*Як називається символ, який українки одягають на голову? 

*Яка улюблена страва українців? 

3. Намалюйте малюнок до однієї відповіді.


23.04.2021р.

Тема. "З чого і для чого це зроблено".

1. Розгадайте ребуси і загадки:




  • Вміє вишивати, шити, може ґудзики пришити, та без одягу донині рукодільниця-кравчиня. 
  • Не хижак, а зуби має. Не гризе і не кусає, а розчеше кіски Олі, чубчик Петрикові й Толі. 
  • Справно йде, хоч ніг немає, цоки-цок, усім співає. І секунди, і хвилини нам рахує він щоднини. 
2. Слова-відгадки запишіть у таблицю за зразком:



22.04.2021р.

Тема. "З чого і для чого це зроблено". 22 квітня - Всесвітній день Землі.

1. Перегляньте відео "Всесвітній день Землі"


2. Відгадайте загадки

1) Узимку та літом - одним кольором.

2)      Виріс в полі дім - повен він зерном.
     Стіни всі ж у золоті,
     Вікна позабивані.
     І дім стоїть, як не гляди, на золотому стовпі.

3) В золотому решеті чорних хаток повно, скільки чорненьких хаток, стільки й білих мешканців.

4) У вінку зеленолистім,
     У червоному намисті
     Видивляється у воду
     На свою хорошу вроду.

5) 
Літом одягається, а на зиму одежі цурається.

6) Стоїть в саду ця квіточка - біленька сорочка, золоте серденько.

3. Намалюйте малюнок до Всесвітнього дня Землі, використавши відгадки до загадок.

21.04.2021р.

Тема. "З чого і для чого це зроблено". Як потрібно берегти природу?

1. Перегляньте відео "Як потрібно берегти природу?"


2. Напишіть 5 правил "Як я буду оберігати природу".


20.04.2021р.

Тема. "З чого і для чого це зроблено". Природні та рукотворні об'єкти.

1. Розгляньте таблицю "Природні та рукотворні об'єкти".


2. Виконай завдання, зображені на малюнку.

19.04.2021р.

Тема. "З чого і для чого це зроблено". Природні і штучні матеріали.

1. Перегляньте відео  "Які об’єкти природні, а які — створили люди"


2. Розподіліть в таблицю назви штучних та природних матеріалів:
нафта, пластик, природний газ, вата, поролон, кам'яне вугілля, хмара, стіл, космічний корабель, трава, горобець, Сонце.

Природні матеріали

Штучні матеріали

 

 

 

 

 

 

 

 


16.04.2021р.

Тема. У магазині

1. Перегляньте відео



2. Напишіть 5 правил поведінки у магазині.


15.04.2021р.

Тема. Доходи та витрати

1. Перегляньте мультфільм "Сімейний бюджет"


2. Виконайте завд.1 с.48 "Зошит дослідника"

14.04.2021р.

Тема. Гроші

1. Пограйте в гру "Шифрувальник" і відгадайте зашифровані слова.






13.04.2021р.

Тема. Кишенькові гроші

1. Перегляньте відео "Кишенькові гроші".


2. Виконайте завдання за малюнком: Лесик має 30 грн.допоможи хлопчику з'ясувати, скільки і яких смаколиків він може на них придбати. Порахуй і напиши, скільки решти має залишитися в хлопчика.



12.04.2021р.

Тема. Я - покупець

Пограйте в гру "Шифрувальник" і відгадайте зашифровані слова.



09.04.2021р.

Тема. Приватна та публічна інформація

1. Перегляньте відео "Приватна та публічна інформація"


2. Виконайте завдання тесту "Приватна та публічна інформація"

08.04.2021р.

Тема. Способи передавання інформації

1. Перегляньте відео "Способи передавання інформації"


2. Виконайте завд.7 с.45 "Робочий зошит з математики"

07.04.2021р.

Тема. Яку інформацію ми отримуємо за допомогою органів чуття?

1. Перегляньте відео


2. Виконайте завдання















06.04.2021р.

Тема. Органи чуття

1. прочитайте вірш "Органи чуття"


2. Використовуючи текст вірша, заповніть таблицю:

Орган чуття

Дія, що виконує

Вушко

 

Язичок

 

Очі

 

Носик

 

Шкіра

 


05.04.2021р.

Тема. Як ми отримуємо інформацію.

1. Перегляньте відео "Інформація і повідомлення"


2. Відгадайте загадки. Намалюйте  органи, за допомогою яких людина може саприймати інформацію.

1. Живе мій братик за горою,
Не може бачитися зі мною.

2. Є завжди у людей
Є завжди у кораблів.

3. Двоє білих лебедів –
У кожного по п’ять дітей.

4.Він завжди в роботі,
     Коли говоримо,
   А відпочиває,
Коли ми мовчимо.

02.04.2021р.

Тема. Я мандрівник

1. Перегляньте відео "Чому варто подорожувати?"


2. Пограйте в гру "Що взяти із собою в похід?"

01.04.2021р.

Тема. Я мандрівник

Відрахуйте 10 клітинок зліва та 2 клітинки згори. Поставте точку і малюйте за вказаними напрямками:






                                                 31.03.2021р.

Тема. Я мандрівник ("Засоби мандрівки")

1. Перегляньте  мультфільм "Рекс - мандрівник"


2. Зобразіть  на аркуші паперу засоби, за допомогою яких, можна здійснювати подорожі (мандрівки).

30.03.2021р.

Тема. Я мандрівник ( "Мандруємо Україною")

1. Перегляньте відео "7 рукотворних чудес України"


2. Намалюйте  малюнок  " 1 рукотворне чудо України"
3. Розгадайте  ребуси, відповіді, запишіть на папері та надішліть в особисті повідомлення.


29.03.2021р.

Тема. Я Мандрівник

1. Переглянути мультфільм.

2. Намалювати  одне із чудес світу.

3. Розшифруйте слова.


19.03.2021р.

Екологічна казка "У світі все взаємопов'язано"

1. Переглянути екологічну казку


2. Намалювати малюнок до казки

18.03.2021р.

Тема "Властивості повітря"

1. Переглянути відео "Властивості повітря"


2. Спробуйте разом з батьками провести 2-3 досліди

17.03.2021р.

Тема "Екологія землі та повітря"

1. Переглянути відео "Екологія землі та повітря"


2. Намалювати малюнок "Як я можу зберегти чисте повітря"


16.03.2021р.

1. Переглянути відео "Властивості повітря"


2. Пограйте в гру "Кому потрібне повітря?"



 15.03.2021р.

1. Переглянути відео




Комментариев нет:

Отправить комментарий